Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 8, 2010

Blogger Punya Geng

Selepas dijelajah oleh Ben, dia suggest pada aku supaya lebih banyak bersosial dengan blogger2 lain. Bukan tak nak Ben, tapi kesempatan & masa yang terhad membuatkan terhad juga la aktiviti sosial aku. Anyway, terima kasih la atas bebelan itu & aku akan cuba ikut sarananmu ittew!!! BTW, terima kasih sebab sudi singgah blog ni.


Blogwalking beberapa minggu lepas, tersinggah kat blog FINAZ, dia kata bagus masuk Geng Blogger ni untuk tarik traffik. Aku cuba try la nak register masa tu tapi unfortunately website GB ade problem & perlukan ala2 password gitu. Kalau benda2 renyah ni, memang aku malas nak singgah lagi. Tapi bila Ben suh aku bersosial ni, teringat la pulak akan GB ni. Aku tau ramai yang dah join GB ni, cuma aku je yang ketinggalan LRT. So jom member2 blog yang lain, jom sesama menggedik kat GB ni tapi dengan syarat korang kena ade fesbuk tau. Kalau takde fesbuk gi bukan akaun fesbuk sekarang jugak!!

Pastu korang klik je kat gambo bawah ni okeh!!


2 comments:

Me said...

so syani lepas nie bersakan la ko bersosial ekk..

SYANI said...

sosial di alam maya je le...kalau ikutkan fizikal tak dapek nak menolong!!!! Mau kena hambat dek laki!!