Sunday, April 11, 2010

Geng Rempit Batang Kali

Jangan tak tau kat Batang Kali pun tak sunyi dari geng rempit. Walaupun nun kat ulu banat, geng rempit ade je kat setiap ceruk. Nak pulak kat Jalan Meranti 6B/4 ni. Ade 2 geng rempit yang tengah femes nih!

Tak caya korang tengok ni!!!

Yang ni ketua dia... Syahir [gaya sebelum merempit]


2 geng rempit Batang Kali....


Belakang rumah Cik Besah le port depa nih!!! Atuk Zul tukang monitor.

Start merempit sampai ke depan rumah.. Nampak tak Cik Besah tengah gardening tu..


Time mandi pun nak berkepit dengan beskal... Tak paham aku!!

1 comment:

TK said...

I senyum je baca post ni.Mat2 rempit tu naik basikal tayar 4. Boleh willy ke tu?.Cik Besah enter frame-kyusuk gardening!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...