Saturday, July 30, 2011

SEBELUM RAMADHAN

Lunch hari ni korang masak apa?
Aku tengah update stok barang dapur kat rumah
nak buat persediaan pose la konon
mana2 barang takde nak le kena beli kekdahnya

Masa tengah mengemas2 lemari buruk aku tu
ternampak la stok spaghetti yang dah 2 bulan tersadai dalam tu
ekceli tinggal separuh je lagi sebab hari tu masak separuh je
dah alang2 tinggal sikit, meh la aku perabiskan apa yang ada
tengok stok sos spaghetti & mushroom pun tak berusik lagi
baik la aku masak spaghetti je untuk lunch hari ni

Ok!!!!
Ting Tang Ting Tang Alexander
Dah siap!!!

Jemput makan...

3 comments:

illa said...

Wow..menyelerakan jer tgok pic tuu..Selamat berpuasa yer..:)

Azhariah Zuber said...

nmpak sedap wak

gedek! said...

Uncle minat ni!

Selamat berpuasa, babe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...