Monday, July 4, 2011

MENONTON BERSAMA

Semalam sepatutnya hari bermalas2 sekeluarga
tapi dalam malas2 tu terpaksa jugak kemas rumah
sebabnya beberapa hari sebelum tu anak2 aku dah buat onar
habis melekit2 lantai satu rumah
nak tak nak terpaksa la hasben aku mop lantai
[aku paling tak suka mop lantai tau.. maka itu dah jadi kewajipan hasben aku la]

Lepas berpenat lelah, menyapu, mengemop, mengelap bagai
aktiviti seterusnya ialah merebahkan badan sambil menonton tv
tapi kalau dapat lelap mata paling syok la kan.
Dah tu pulak anak2 pasang CD
so mengalahkan panggung wayang le bila mata terpaku depan TV

Gaya2 menonton TV.. Semua nak melekat ngan abah.
Mama2 nak join pun tak muat pulak sofa tu
kena letak katil baru muat kot...

** Berkilat tak lantai rumah aku tu???

Citer apa kitaorang tengok??
Citer ni ha..
 DA DI DU

Sekali sekala layan lawak zaman 80-an pun best gak kan?? kan??


** Sape tau kat mana nak cari CD Misteri Rumah Tua yang Noorkumalasari berlakon tu??

1 comment:

kakngah said...

citer yg noorkulamasari muntah kuar baby tu kan??

aku tgk wayang pacak kt padang sekolah citer tu dulu kehkehkeh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...