Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 21, 2011

KAMI DULU-DULU

Sementara menunggu opis bukak pagi tadi
aku kemas2 la purse aku
buang la mana2 kertas & khazanah yang dah tak pakai
banyak sampah rupanya dalam tu
patut la berat

Kat bahagian gambar tu aku letak gambo kawin aku
tapi kat belakang gambar tu terselit sekeping gambar lain
gambar masa aku bercintan-cintun dulu
[rasanya masa ni aku dah pun bertunang]

Ini la gambar kami muda2 dulu
Skema kan muka aku??? Kunun dah lawo sangat la masa tu [hehehehe]

Masa ni pun hubby  aku hensem sikit la dari sekarang
sekarang sudah gumuk, perut pun ada buncit sikit
muka pun sudah boooooooolat 

Tak kisah le gemuk ke, bulat ke, buncit ke
dia tetap suami aku dulu, kini & selamanya....... insya-allah


** Ada member aku cakap, muka hasben aku masa ni ada macam TS Jefrey...
 Ish... tak seswai tau!!!

4 comments:

mrsharis said...

hi syani..thanks drop komen. Ayu jer dulu2 ngan tudung bawal kan..
sy skng ni dah mula nk pakai bawal semula..:)

Eye_nee said...

sweet jer masa ni...

qaseh johanna said...

dulu2 tu kalau dikenang..mmg syok..nk plak bl pkir blk bdn yg slim2..hihi

eynda said...

Comel aje..sekarang pun tak banyak berubah sangat :-)