Tuesday, July 19, 2011

JANGAN BAGI AKU TENSION!!!

Warning awal2 kat tajuk entry gitu
kalau tak paham jugak memang tak tahu la kome spesis apa
[bersempenaan laporan bernama wanita Malaysia di kedudukan ke-16 tertekan dalam dunia] ---> aku sokong! aku sokong!

Kena kasitau awal2 sebab aku baru dapat penyakit baru
owh.. penyakit aku ni ada masa2 je dia datang
ala2 sawan gitu kan...
dia datang bila aku tertekan jer
tak kira la dengan sape pun [termasuk laki aku sekali]

Bila aku tertekan dan tension
ini la akan berlaku secara tak sedar diri
nampak tak beg pelastik tu???
bukan buat muntah ok
tapi buat isi barang yang aku shopping
kalau kecik pelastik tu maknanya kurang la tension
makin besar plastik tu, maknanya tension aku tu tengah hebat la

Semalam aku ada tension sikit, meh tengok pebenda aku sebat
4 botol perfume aku borong kat Avon semalam weh!!!
tak hagak2 + tamak haloba, hambek ko... dasar tak sedar diri
bila balik rumah baru sedar diri banyaknya aku buang duit hari ni..
lantaklah... janji hati aku puas.

Especially untuk encik suami terchenta
sila jangan bagi bini mung ni tension sokmo
kalu tak mau pitih mu kering selalu...hahahahah

Pesanan penaja: Bila nak pi shopping baju raya nih???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...