Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 6, 2011

APA LAGI LA MAMAT NI??

Aktiviti Adib Ahad lepas masa aku tengah gosok baju
ooops.. gambo parkinson lak

Tau tak mamat ni tengah buat apa?

Dia tengah menyanyi korang tau
patutla memekak2 kat situ
siap ada lagu Akim la, Faizal Tahir la, Sofaz la & tah apa2 lagi la

Feeling2 menyanyi punya pasal
pemegang tangga tu pun dia boleh buat jadi mikrofon
macam-macam hal!

2 comments:

Sitisifir10 said...

Ntah nape la saya nampak mcm anak burung gambo yg mula2 tu... kemaruk nak berkaroke tu k.syani... :P

SYANI said...

Wa.... samai hati ko kata anak akak anak burung.. tau la anak aku tu slim!