Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 22, 2011

NOSTALGIA ZAMAN SEKOLAH

Kalau boleh diputarkan masa
ingin sekali aku kembali ke zaman persekolahan
especially time sekolah menengah
dan especially juga di SERATA a.k.a. Taayah

Baru terjejak video ni kat muka buku
zaman sekolah dok mengadun sore jadi penasyid sekolah
hehehehee
kalau sape terer, nampak tak aku yang mana?
ce teka...ce teka..



Yang ni lagu kedua lak 


Wallawei.... zaman kegemilangan Ainul Yaqin tahun 1996

Sape yang upload video ni, terima kasih la banyak2
lepas 15 tahun baru dapat tengok video ni.

So rindu la kat member2 saing 1996
especially geng kapak yang berenam tu

** Kalau korang dibagi pilihan, zaman bila yang korang nak pegi??

7 comments:

zaidah said...

zaman sekolah...seronok...

Hanis MY said...

bestnyaaa oleh tengok balik video dulu2... tak cm la mana satu sebab baru je kenal dgn tuan blog hehe...thanks sudi singgah...

yana halim said...

kih kih kih....tomei betul. Akak paling ingat zaman kawad hari Kebangsaan la. Perkataan paling ingat, 'pasola'. hahaha

kakngah said...

kalau aku, aku nak balik zmn kanak2. happening. tau makan, tido, main sampai lebam. selagi tak kene hambat ngn arwah mak, selagi tu tak reti nak balik. hari2 ulang benda yang sama....

munna said...

MUNNA PUN NAK BALIK KE ZAMAN SEKOLAH MENENGAH....

wahida said...

ala, tak boleh bukak la video tu..kat opis kena blocked!! huhu...

salam dear, tengs drop by my blog n be my follower, dtg sini nak follow balik..

nice blog!!

zaty luvlianncezzz said...

huhuhu. nk2 zaman skola , beshhhhhh =)