Friday, July 29, 2011

MAAF DARI HATI

Kepada kengkawan sekali
teman facebook mahupun follower blog picisan ni
teman setaman, teman sekolah, teman sekerja
teman sekatil dan teman serumah juga [ni penting ni]

Di kesempatan ini, [poyonya ayat]
aku nak memohon maaf di atas segala salah silap
tersalah bahasa, tersilap kata, terlanjur mengata
terlanjur perbuatan mahupun perkataan

Halalkan makan minum aku
dan redhakanlah segala perbuatan aku terhadap kalian
yang baik mahupun yang buruk
sesungguhnya aku ini insan yang lemah
yang tak lepas daripada hasutan syaitan


-pics from google-

Sape tengok semanis kurma malam tadi?
Ha.. Ustazah Bahiyah kata sebaik2nya sebagai persediaan Ramadhan
kita minta maaf dengan sesiapa saja supaya kita dapat menjalani ibadah puasa dengan lebih tenteram
Insya-Allah

[Sapa yang aku ada hutang pun boleh la tuntut ngan aku.. Kengkadang aku ni lupa ingatan..hehehe]

Dikesempatan ini jugak aku nak ucapkan
AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN

dan

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK  pada korang semua
Semoga kita mendapat puasa yang barakah tahun ini.. AMIN





1 comment:

eima said...

betul tu ...ust aku dulu pun ckp cam tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...