Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 12, 2011

KU MENUNGGU

Lakukan benda berpekdah sementara menunggu tok laki habis keje

Baca la novel yang ada
Walopun covernya tak lawa, tapi citer DONIA ni best tau!!

** Pas habis novel ni dah takde novel dah baca. 
     Mak, nak pinjam novel2 mak yang berlambak tu boleh tak???

8 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bab menunggu tu...kalau boleh baca apa2 pun ok aja...pada dok tunggu tak dpt apa2 faedah kan...cayalah..

Me said...

novel nie mmg sgt lama dah... zaman kita form 3 dolu2.. eden teringat semua berebut2 nak baca tunggu giliran... so logik la covernya cenggitu... style 90-an kan kan kan tue kira habis stylo la tueee ;)

kakcik said...

Kakcik dah 'khatam' novel DONIA ni bertahun yang lalu. :)

yana halim said...

donia nie zaman Taayah dulu...hahaha..
skrg nie pon akak tgh meroyan novel balik. semalam baru jer khatam Andai itu takdirnya oleh Siti Rosmizah. Skrg tgh baca Rindu Semalam oleh Puteri Andalas pulak. ada lagi satu beg nak pulun. hahaha...

SYANI said...

Ladyzul,
Kalau ada aktiviti nak buat masa menunggu baru la tak terasa masa berjalan.

SYANI said...

Kerul,
Ha'ah la kan, berebut2 masa kat Taayah. Sapa yang tak baca buku ni masa tu memang jenis ketinggalan zaman la kekdahnya, ye dak??

SYANI said...

Kakcik,
buku ni saya beli pun 10 tahun sudah. saje nak mengulang baca buat isi masa lapang.

SYANI said...

Kak Cho,
saya duk ulang mana yang ada je la... Nak beli baru, belum terbukak hati lagi...main pinjam orang punya je la.