Wednesday, July 20, 2011

PUNCA STRESS WANITA

7 sebab utama pompuan Malaysia stress


Korang kategori yang mana?
Aku punya stress buat masa ni tak masuk dalam senarai
Tapi aku rasa majoriti pompuan yang dah kawen ada stress tu tapi tak nak mengaku..

Betoi tak???? Sila angkat kain tinggi2 jari telunjuk...hehehehehe

** Para suami sila ambil perhatian stress bini masing2..

4 comments:

Hanis Azla said...

mmg ada 2 tiga dari faktor tu penyebab stress akak.. sebenarnya tak perlu pun.. tapi nak juga rasa stress tu.. he..he.. salam kenal yer.. thanks sudi berkunjung ke blog akak..

MrS. F!zA said...

haihh..mmg stress kita ada 3 faktor kt situ...pompuan mmg selalu stress kan

rasp said...

slalu dekat2 'bulan mengembang' mcm2 leh bikin i stress hehehehe

mrsharis said...

saya semua yg di atas boleh??..hihihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...