Thursday, July 14, 2011

PERKARA WAJIB KALAU KE KEDAI

Ni la masalah kalau bawak anak2 pegi shopping
tak kira la kat hypermarket ke,  pasaraya ke, pasar mini ke mahupun kedai runcit
[tokey kedai pulak la ni dah pandai dah guna taktik letak mainan kat kedai masing2]
tempat wajib tuju ialah tempat jual mainan
maka menjadi satu fobia untuk ibu bapa kalau nak melalui kawasan ini

Ni Adib masa kat ECONSAVE, tengah rambang mata nak pilih mainan yang mana satu


Memang betul la kata semua perancang kewangan:

JANGAN BAWA ANAK2 MEMBELI BELAH JIKA TAK MAHU BAJET KORANG LARI DARI LANDASAN.... 


Kacau! Kacau!


2 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

sama macam sikecik akak, pantang nampak menan mesti nak, nak marah pun, buang masa je, dia tak paham bahasa pun...hehehehe

Sitisifir10 said...

hehe....saya plak walaupun mereka merengek nak... saa menggunakan kuasa veto saya ahahaha...sblm turun mmg dah warning, jgn lari2 dan jgn mintak itu ini... so sllnya selamattttt :P

*prefer beli mainan time diorang takde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...