Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 19, 2011

2 HINGGIT JER

Masa jenjelan lepas makan Marrybrown hari tu
singgah le satu kedai yang sederet dengan MB tu
ada la satu kedai serbaneka baru buka
kedai RM2 MART [kalau tak silap la nama kedai tu]
aku lupa lak nak snap gambo kedai tu

Kat kedai tu semua barang RM2
banyak jugak barang2 yang menarik
ada frame, accessories, jajan, selipar dll

Kat kedai ni aku beli selipar Ben10 untuk Adib
Getah rambut & selipar untuk Yaya
dan jugak ini...

earphone yang comel2 ni, RM2 jer....
sampai rambang bijik mata aku nak pilih
tak percaya RM2???
ni buktinya...

Memang tengah mencari earphone pun
jenguk2 kat mudah pun paling murah RM10
kat kedai ni aku RM10 tu aku boleh dapat 5 tau!
Tapi biasa la MADE IN CHINA...
boleh dengar sampai pekak...

3 comments:

munna said...

cutenya... kat sini pun ada kedai 2 hinggit ..mmg selalu terjah

zaidah said...

cantiknyer....tak kisahlah dua hinggit...klu kena yang ok bleh tahan lama jugak...

gadisBunga said...

2 hengget? buat door gift pun kiut ni kan?