Wednesday, July 27, 2011

"PAKWE" LAMA

Tetiba malam tadi aku termimpi pakwe "tak jadi" aku
Lama lak tu mimpinya sampai puas la aku
bukan puas itu yer puan2
puas la aku menatap wajah dia
macam betul2 kejadian

Rasanya ramai kengkawan aku yang tahu kisah silam aku ni
malu la nak cerita
tapi kenapa yer tetiba termimpikan dia?? 
Dia rindu aku @ aku rindu dia??
erm...erm...
kat mana la dia sekarang ni agaknya???


** Tu la abang, tak nak tidur dengan kita, kan dah termimpi orang lain... LARIK!!!!!!!!!!!

3 comments:

aiDieNa said...

Pernah jugak mimpi macam tue.. bermalam².. berturut².. ahahah.. barang yang lepas jangan dikenang... masing² dah happy dengan hidup sendiri..

littlehumblelynn said...

pernah jugak terjadik..tp kalo boleh x nak ingat dah pasal "dia"..

apapun mimpi kan mainan tido :)

rasp said...

lepas nie mesti cik abang teman u tidor hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...