Tuesday, March 27, 2012

TETIBA ALERGIK

Alergik & menyampah tengok aktiviti  ini buat seketika
Nak² pulak pakai seluar ketat sampai nak tersembul telo.. 
hodoh beno do!
MENYAMPAH!!!!


** Asyik kempen tutup aurat untuk wanita je, kempen tutup aurat lelaki takde ke???

2 comments:

eima said...

jgn kate ko ..aku lagi menyampah ... tang telo tu aku tak heran sgt sbb mata ni tak memandang pun .. yg sakit ati buat jalan raya tu jalan bapak sendiri je .... sesuka hati nk dok tgh jalan raya cam byr roadtax je kekdahnya ....dah tu kite plak yg risaukan keselamatan diorg ..ikuthati ..klu negara tak dak undang2 dah lama dah kojol aku langgar

SYANI said...

Betui jugak tu... agaknya itu la yang jadi kat cyclist yang kena langgar lari kat MRR2 hari tu kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...