Friday, March 23, 2012

OH MY GUCCI! DON'T ENVY ME

Semalam saje jenjalan kat forum pastu terjumpa la artikel ni
Tah kat majalah mana depa ambil artikel ni aku lupa la pulak. 
Aku tau cinonit sangat tulisan tu kan.. naik juling bijik mata nak bacanya
Pandai2 kome la nak baca cemana
Tapi aku nak highligt satu benda je.. yang no 13 tu


Hek elleh...Jangan jeles ek.... aku pun ada
GUCCI ENVY ME
Tapi aku beli kat pasar malam je yang gred AAA tu je noks... 30 hengget
heheheheh... saje sebab aku suka baunya
Tapi paling penting, laki aku pun suka... pakai tiap2 malam time nak tidur
Kalau pakai sure hasben aku kata WANGIIIIIINYE!!!!!!!!!!
[Ingat Yusry je ke suka, laki aku pun suka gek okeh!!!]

** Nak kena beli yang original la pulak pasni..
[Psst: Abang, hadiah aniberseri tak kasi lagi kan, so boleh belikan ai perfume ni okeh!!! Takmo cap hayam tau]

3 comments:

ziana said...

Ishh ok ler tu..Ada jugak..Kita tak ade ponggg...

|| NaFiRaa || said...

hehehehe... sweet~

rasp said...

i envyyy u hehehehe...
sedap ek bau dia...
nak cari ler kot2 kena dgn citarasa i :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...