Wednesday, March 21, 2012

JENERAL TURUN PANGKAT

Ingat tak lagi tudung hijau yang aku pakai masa raya tahun lepas?
Ala... tudung yang menampakkan kegemukkan muka aku yang sedia gemuk tu...
Tak ingat??? Yang ini la...
Tudung ni ada kawan aku kata macam jeneral. 
Sebabnya pasal ada kain kat kiri kanan tudung yang membuatkan macam pangkat jeneral tu..hehehehe
Aku tak terfikir lak masa beli tudung tu sebab masa tu fokus aku hanya nak cari tudung kaler hijau camtu sebab nak matching dengan baju raya.
Dan kalau nak tahu sekali tu je la aku pakai tudung tu pun.

Semalam untuk kali kedua aku sarung balik tudung tu, pun sebab nak match dengan baju kurung yang baru disiapkan oleh mak aku...
Tapi supaya lebih selesa dipandang, aku dah buang pangkat jeneral tu
TADA!!!!! Tepuk tangan untuk diri sendiri sebab berjaya buat aktiviti menetas benang di subuh sepi'e..
[muka original aku tu tanpa sebarang mekap...huduh! nampak parut2 jerawat ai...]

** Baru terperasan.. terpakai brooch yang sama la...

7 comments:

AdaM Hawa said...

rajinnya la kak.. subuh-subuh tetas benang..

AdaM Hawa said...

rajinnya la kak.. subuh-subuh tetas benang..

munna said...

bravo... berjaya ... keronsang tahun lepas ke.... bagusnya ada lagi...munna keronsang tiap2 bulan kena beli baru...asyik hilang je

|| NaFiRaa || said...

eh eh.. gambar terbaru nih nampak slim jek muka.. ape petua ek?? kiki.. nak muka slim jugak~

SYANI said...

AdamHawa,
Terpaksa la tetas sebab nak pakai pagi tu jugak..heheh.. gigih tau!

SYANI said...

Munna,
Mak ai ko sampai setiap bulan beli kerongsang? Dahsyat. Saya punya kerongsang tak banyak tapi banyak dah yang cacat..

SYANI said...

Nafiraa,
Mana ada slim... ilusi optik je tuh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...