Thursday, March 8, 2012

ALAHAI... BARU 35,000??

Ni bukan nak meriak tau.... 35,000 tu bukannya duit dalam akaun bank aku
[tah bila tahun baru merasa nengok jumlah banyak tu dalam buku bank sendiri]
Tapi benda ni la yang baru 35,000..
Meter kereta  aku
[baru semalam mencapai angka 35,053 tu]


Ini le kereta aku yang bakal berumur 7 tahun pada Mei 2012




** Kereta hasben aku dah 82,000 dah walopun baru berusia 3 tahun.. erm...

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

maknanye kete tuh tak banyak berjalan..hehehehe

Queen said...

aik..baru 35ribu ke?..nik dah 56+++...hehehhe...si kecik yg banyak berjalan

mr icham said...

dah jarang bawak, memang la 35k lagi...aku punya 2 tahun jer dah 66k...ha ha ha...

sabree hussin said...

macam mana boleh jadi macam ni? cube citer sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...