Tuesday, March 6, 2012

TAYANGAN ULANGAN NORA ELENA @ TV3

Lately semua cerita yang best2 kat TV3 semua dah diulang tayang
Tapi cuma waktu siaran je yang dah berubah
Hari tu ada citer JANJI KEKASIH pastu la ni kalau tak silap drama HANI tu 
[hari Sabtu Ahad pukul 8 pg]
Petang2 pulak ada balik drama EMBUN MUTIARA... 
Jenuh nak marathon kekdahnya
ADAMAYA pun dah pernah ulang tayang gak

Tapi yang paling terkini citer yang pernah meroyankan pompuan2 seMalaysia...
Fenomena NORA ELENA la
Start 7 Mac nanti tapi waktu siarannya tu memang tak dapat nak tengok le
Setiap hari Selasa- Khamis kul 10.30pg... 
[para surirumah suka sangat la kan???]
Wanita bekerjaya cam aku usah mimpi la nak tengok
[lain le kalau kome nengok tv kat opis..heheheh]


Tunggu le 3-4 bulan lagi nanti keluar la citer SOFIYYA,  TENTANG DHIA & GEMERSIK KALBU pulak..

5 comments:

amiey lee said...

hee kita tak penah tgk nora elena pun :p

AdaM Hawa said...

ye ke kak?? adoyaii.. gamaknya sy akan duduk depan tv ni la.. nasib kat opis ada tv.. hehehe.. jgn bos tego udah.. wakakakaka

lieyalatif said...

wow! best..sebab yg aritu punye ade gak miss2 tgk...

Queen said...

kalau saya tgk drama..mesti yabangtgk saya pulak dgn muka pelik...

hahah..

bukan penggemar drama..

Nuraz said...

best2...seb baik dalam bilik akak kat opis nie ada TV...leh layan drama ni sensorang, sebab yg dulu tu bnyk miss, maklum ler smpi rumah lps 7pm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...