Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 26, 2012

MELATAM BILIK TIDUR

Masa aku tengah nak pakai baju lepas mandi
Anak2 aku pun menyibuk sama nak masuk bilik aku
Bukannya depa nak skodeng ke apa
tapi sebab takut tinggal berdua kat bawah
lagipun dapat jugak la depa melatam tilam aku
Sambil menyembur2 perfume aku
Pas bersepah2 masing2 lari turun bawah yang akhirnya aku jugak nak kena kemas balik
Sabar je la mama dengan budak buas 2 orang ni...
Riuh rendah rumah kalau deme ada kat rumah
Tapi kalau takde rasa sunyi la pulak...

9 comments:

nabilah_2908 said...

oh..itu maksudnya melatam...

sy ingatkan ada spelling error..melaram jadi melatam... (^_^)

layar_lara said...

ingat kan mak sya je guna oerkataan melatam tuh...rupanya mmg bahasa seantero dunia...hikhikhik...

LiErOSe~QiEmi said...

melatam... ingatkan melaram.. ihhhihi..

cantik la warna hijau tu...

Aine Ainun said...

Penyeri tu;)

Karukord Jagau's said...

first time dengo melatam hehehee

munna said...

first time dgr perkataan melatam

Masya said...

tak pernah dengar melatam?? ape maksud sebenarnya...

|| NaFiRaa || said...

melatam maksud dia ape??? hehehhe...

itu lah anak2 kan.. tanpa mereka mesti kita rasa sunyi..:)

SYANI said...

Oh..oh... banyak juga yang tak tahu apa melatam tu ye. Melatam tu mak aku suka guna maksudnya menghenyak/ menyepah dan yang sewaktu dengannya..