Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 26, 2012

SERONOKNYA MANDI HUJAN

Petang semalam hujan lebat gile kat rumah aku
Kebetulan hasben bawa Adib pegi gunting rambut
On the way balik rumah hujan pun mencurah2 makanya lenjun la dua beranak atas motor
Dah alang2 basah lenjun aku suruh je la Adib mandi hujan
[lagipun masa tu ada gak bebudak yang dok galak mandi hujan]

Ini le first time Adib mandi hujan. 
Nasib la hujan semalam takde petir & kilat
Kalau ada, aku pun tak bagi Adib mandi hujan kat luar.. BAHAYA kan
 Budak basah lenjun duk dalam hujan...

 Tengok la aksi bila "perak" dapat mandi hujan...
[hasben aku pun join mandi hujan sekali..heheheh]
 Cuci porch sekali.. siap menyapu bagai

 Aksi menyapu sambil duduk



** Jangan Adib demam dah le...

5 comments:

AdaM Hawa said...

sonok woo main hujan.. hehehe..

Kakzakie said...

Tengaok Adik mandi hujan kakak teringat masa kecik-kecik dulu. Sekarang jarang budak main hujan dah...

Kalau kena hujan petua dia mandi dgn air bersih cepat-cepat insya-allah tak demamlah...

LiErOSe~QiEmi said...

bestnyeee.. ingat zaman kanak2 riang dulu..

anak saya tak boleh kena hujan, berisiko demam..

lieyalatif said...

sonok le anak bujang ni dpt main air ujan yeak...

lieya pun dulu mase kecik2 rasenye penah mak bagi can main ujan sekali sekale....kemain syok tak ingat dunia main heheeheh

|| NaFiRaa || said...

husband saya pon pantang hujan turun lebat sikit.. ade jek alasan dia.. nak cuci kete laaa.. cuci motor lah.. padahal nak mandi ujan..:)