Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 6, 2012

MUG YANG MAGIK

Korang tau tak akan kewujudan magic mug ni? Aku ni ekcelinya terjumpa benda ni masa aku tengah gugel hadiah anibeseri kitaorang minggu depan. Punya la takde idea nak bagi apa kat hasben aku, sampai kena gugel tau.

Magic Mug ni kalau sekali pandang cuma cam mug biasa je. Tapi yang magicnya, bila korang taruk air panas dalam mug tu, baru la gambar akan keluar kat badan mug tu. Cane nak explain ek??? Tengok gambar je la..
Paham tak maksud aku?? Kalau tak paham jugak meh tengok video ni..

Menarik kan???


Rasanya wajar tak aku bagi mug ni pada hasben aku sebagai hadiah anniversary kami?? Kebetulan pulak dia memang suka minum nescafe panas hari2.. Asal bancuh air je kuar gambar muka aku kat mug tu..hahahahaha


11 comments:

amiey lee said...

wahhhh bestt nye mug nih... syok betull..nak gak la beli tuk hubby..heeeeee

Unknown said...

wahhh menarik! sama la skg ni tghcarik idea bk bg something kt hasben. boleh personalised ka gambar kt mug tu? ada link tak?

Queen said...

yang sejuk punye ade tak kak?.hubby minum air sejuk je hari2.. =p

tapi kalau citer bab magik die tu..rasa so-so je..

tapii..ble akak kata letak air panas je kuar gambar akak...tetiba saya rasa.. WOW!..patut2...

barulah suami ingat sentiasa

cikpia said...

nak jugak!!!!

SYANI said...

Amiey Lee,
Beli jangan tak beli...

SYANI said...

Lydzar,
Ha'ah, boleh personalized gambar kat mug tu. Link tu pi je kat www.heartbeat.my. Tak pun gugel je magic mug... macam2 link keluar.

SYANI said...

Nik,
Rasanya untuk air panas je kot. Air sejuk nanti tak kuar gambar lak

SYANI said...

Cipia,
Jom beli..

Totie@Tomy said...

comelnya..hehe magic bila letak air panas..kalau air sejuk berubah tak???

SYANI said...

Totie@Tomy
Rasanya kalau bubuh air sejuk gambar tu tak appear, dia jadi kaler hitam je..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wah..menarik.kalau jaikan hadiah besday pun comel kan. =)