Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 29, 2012

TAT TELUR YANG GORJES

Semalam saje la pi ukur Giant Batu Caves
mentang2 la dah gaji.. ewah..
Takde plan nak beli apa2 pun saje la nak cuci mata sementara menunggu laki OT
Letih gak kalau menunggu lama duk dalam kereta kan
Mau kejang kaki dan buntut den dibuatnya..

Dah belek sana, belek sini, so singgah le kat King's 

Aku selalu gak pi King's tu kalau nak beli kek sebab kat situ keknya boleh tahan la
Takde la mahal sangat cam Secret Recipe
So kat sana aku beli la tat telur
Takde intention pun nak beli pastry kat situ tapi sebab aku tengok tat tu baru keluar oven
Siap dengan aroma dia lagi.. teruja la beli
Disebabkan ada promotion, aku beli 2 ketul [seketul RM1.70]

Sementara menunggu laki aku kuar tempat keje, aku makan la seketul
Masa tu tat tu masih panas tau.. 
Rapuh & lembut je tat telur tu.. bau pun wangi jer
Sedapnya.....
Balik rumah bantai lagi seketul sebab anak2 aku tak nak
[anak2 aku tekak melayu.. tak reti makan makanan omputeh]
Walaupun dah sejuk tapi sedap..
Rugi aku beli 2 ketui je..

Nanti boleh beli lagi.. Serius sedap..

5 comments:

Eliss said...

hahhh..sorang lagi dah terkena penangan portugese egg tart king's :p
tu kegemaran kami jugak, siap ada member kad.

Qhaifa Nur said...

memang wangi tart nih...
bestnya dapat makan...

SYANI said...

Elliss Mie,
Ada geng yang minat egg tart ni rupanya... Cane apply member card tu?

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Sedap kan kak tat ni..

AdaM Hawa said...

sedap erk.. x pnh try walau selalu gak beli roti king's.. nak try la minggu ni.. ;)