Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 29, 2012

TAKDE REZEKI ANAK TAHUN 2012

Hari tu aku kan cerita yang aku buat UPT tapi negative kan.. [baca kat sini lor]
Tapi itu  5  hari sebelum period bulan ni, so aku assume maybe sebab belum boleh detect lagi
Tapi bila memandangkan period aku dah lewat seminggu dari expected date
Aku decide buat UPT lagi sekali
Kali ni beli brand Guardian je [murah sikit kot dari yang sebelum ni]
Semangat teruja aku datang lagi masa tu sebab "best friend" tak datang lagi
Tapi buat masa sekarang "best friend" aku tu dah jadi "musuh" la
Keesokannya bangun tido terus buat UPT ni
dan hasilnya..... nan hado... negatif jugak la wei...
K.E.C.I.W.A
[terus sms hasben dengan linangan air mata...huhuhuh]
Tapi hasben aku cam nak pujuk dia cakap le "boleh caya ke menatang tu??"


Sehari lepas tu, terus "musuh" aku datang
Confirm aku tak mengandung!
Punah harapan nak dapat baby tahun ni... terpaksa la aku cuba untuk tahun depan pulak... [Tahun depan aku dah umur 34 tahun la...]

Nampaknya harapan nak anak 4 orang mungkin tak kesampaian
[sebab aku nak tutup kilang umur 36]
melainkan aku dapat kembar..yang pastinya amat mustahil untuk aku..hahahaha
Only ALLAH knows the best for me..

12 comments:

mummy_ayu said...

tak pe..lum ada rezeki...insyaallah...nanti ada la tu..
mcm Ayu nie lagi la..Ayu nak , tapi hubby tak nak dah...mcm mana tu?

Me said...

ada 9 bulan lagi utk ko mencuba sebelum sampai ke umur 34... tapi bukan ko lahir november ke???? so lambat lagi tu.. infact skang baru 32 tahun belum 33 tahun lagi ;) teruskan mencuba yeeee ;)

Akak Kembang said...

takder rezeki tahun ni..tahun depan cuba lagik

munna said...

takpe2 blm ada rezeki lagi tu..usaha lagi ye....

SYANI said...

Ayu,
Dulu hasben saya pun takmo jugak, tapi kena pujuk2 la sikit..

SYANI said...

Kerul,
Walopun aku lahir november, tapi umur meningkat ikut tahun kan..

SYANI said...

Alin Marlini,
Insya-Allah.. doakan saya ye.

SYANI said...

Munna,
Akan berusaha lepas ni..

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. x de rezeki lagi.. tak pe..cuba lagi..

mana tau next peknen dapat twin..cukup lah 4.. pastu trus tutup kilang..kekeke

Rosmawani♥ said...

Jgn sedih2 yer.. Mana tau awal lg.. Dpt baby 2013 pun ok jgak.. Jgn tutup kilang agi..rezeki tu..hihihi.. 40thn pun leh agi sbb akk kecik comel orgnya,,

eMMe said...

kak jgn la sedih... ada masa lagi kan.. InsyaAllah.. dont give up, i 'll pray u sis..

OneSimpleMother said...

ada sebulan lagi ni untuk dapat baby tahun ni.. chaiyok, chaiyok.. hehehe