Monday, March 19, 2012

INI BARU ANAK 2 ORANG..

Minggu lepas balik Ipoh sebab nak ambil Yaya
Yaya kan stay seminggu kat Ipoh dengan Opah Minah

Bila dah masuk kereta, Adib & Yaya dua2 nak duduk belakang
Selalunya Adib akan duduk depan atas riba aku
Yaya akan konker sorang2 seat belakang
Siap boleh tidur baring lagi
Tapi agaknya sebab dah lama tak main sama2 agaknya, tah apa anginnya dua2 nak duduk belakang

Memula tu elok la kan.. main baring2
Bantal kat tengah2.. sorang utara, sorang selatan


Tak lama pastu masing2 dok senyap. Bila aku toleh belakang, rupa2nya dua2 dah belayar. Posisi pun dah berubah pulak.Terus jadi camni sebab masing2 nak belunjur kaki..
 
Walaupun seat tu kecik, muat2 pulak la depa tidur camni.

Sian lak si Adib sebab kena hempap dengan kaki kaka.. Masing2 tak nak beralah.. deme tidur je la camtu sampai lenguh..

Ini baru 2 orang anak aku. Kalau ada ke-3 @ ke-4, cemana gaya la pulak deme nak tidur dalam kereta gamaknya ye...

4 comments:

~aYu~ said...

ha.. time tu bertukarla pada MPV.. huhu

munna said...

kena tukar kereta besar lepas ni klu dah bertambah 3-4 org nanti

AdaM Hawa said...

hehehe.. bising sikit la kot kak.. "sane sikit la.. sane sikit la.. " hehehehe

~aSHa~ said...

kena tuko la nampak gaya skit masa lagi ni...


kete akak pun dah padat gini ar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...