Tuesday, March 6, 2012

ANAK KEMBAR ANGAH

Baru belajo terkedek2 kat photoscape
[nampak beno tak buat keje kat opis ek..]
Sebenonya mata aku ni tersangat le mengantuknya.. so  buat le aktiviti yang takkan menyebabkan mata aku terpejam dengan sendirinya..

Inilah hasil getar2 tangan aku buat clone stamp
Aku guna gambar family adik aku sebagai eksperimen
 Amacam?? Sekali pandang cam real tak???
[Angah, aku bagi kembar haikal kat ko..]




Sila jangan tertipu ek... [masih ada slack sikit gambar atas tu & anak adik aku tu bukannya kembar]. Gambar tadi tu adalah gabungan gambar2 kat bawah ni..


Budak baru belajar memang perak camni...
syok jugak layan photoscape ni..

8 comments:

kakngah said...

boleh diimprovekan lagi tu..
rajin2 berlatih..

AdaM Hawa said...

hehehe.. sy pun masih belaja photoscape ni..

Me said...

wah... ini sudah BAHAYA... jgn disalah gunakan kemahiran nihhhh... heheheheheh

rasp said...

terror lah tu sis...
i nie takat edit lite2 jer...
lum terpanggil nak godek2...
leh ler u buat tutorial lepas nie :)

SYANI said...

Kak Ngah,
Bila ada masa terluang baru leh godek2 photoscape ni..

SYANI said...

Adam Hawa,
Sama2 la kita belajar..

SYANI said...

Me,
Aku tak pandai nak salahguna kemahiran yang ada...hahahah.. aku kan lurus bendul..kuang..kuang..kuang

SYANI said...

Rasp,
Alamak... memang tak rajin nak buat tutorial.. i pun belajar kat youtube je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...