Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 30, 2012

MACHO MAN BELAJAR CPR

Aku ni sebenornya tak tahu sangat apa aktiviti suami aku kat tempat kerja
Masa nak buka fb pagi tadi, tengok2 hasben aku tak logout betul2
So, aku skodeng la fb dia...hehehehe [korang ada buat cam aku tak???]

Memang la bebaru ni hasben ada cakap dia ada 'safety' training kat tempat keje
Tah le, aku rasa tiap2 tahun pun ada kot
Rupanya masa training tu ada belajo cpr
[tetiba je aku teringat kumpulan BOBOI]

 1... satu ratus
2...dua ratus
3...tiga ratus
4...empat ratus

 fuh..fuh... mouth to mouth okeh
[sonok ye bang cium patung..heheheheh]


** My hubby yang pakai baju kaler kelabu tu...
 

6 comments:

eMMe said...

Morning Kak Syani, selamat hari jumaat...

Kak, kite pun penah wat cenggitu
shhhh...biarlah rahsia, heee~

uncle gedek said...

kalau dummy tu awek cun... uncle pon nak...!

lieyalatif said...

ish tingat dulu mase lieya belajar kat uitm...lieya amik pbsm as a coco subjek...kene buat cpr ni laaa.....semput woo bagi napas kat patung tu.....kite yg tak ckup napas sebenarnyer....

SYANI said...

Emme,
Kadang2 kena jugak skodeng laki punya fb kan... [selagi ada peluang]

SYANI said...

Uncle,
Ewah..ewah.. mentang2 ada mouth-to-mouth..

SYANI said...

Lieyalatif,
Saya tak pernah belajar CPR.. kena menuntut dengan laki ni..