Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 14, 2011

WW #50

ALAHAI ANAK OMAK!!!!


[Beria2 nakkan perkakas ni masa kat Langkawi, last2 tak pakai pun masa kat sana]

6 comments:

kakngah said...

gigih adib nak bersnorkeling...

lieyalatif said...

xpe....next time leh gi main2 air lagi...heheeheheh.....budak2 mcm tu le kan...tgk org lain ade, die pun nak jugak...last2 tesadai tak gune heheheeeh...takpe2, nanti leh gi main air lagi...

SYANI said...

Kak Ngah & Lieya,
Tu la tah cemana dia boleh nakkan benda ni. Sian jugak kat dia sebab tak dapat mandi kolam masa gi Langkawi hari tu.

Kakzakie said...

Tertinggal kat rumah masa pergi atau takut nak masuk dalam air jadi tak gunakan... tak apalah boleh guna lain kali...

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. takpe.. len kali leh guna kan~ janji kena simpan leklok~

Ati Masrif said...

woww..bestnya!

lama dah tinggalkan
dunia snorkeling ni :)