Thursday, December 29, 2011

APA ADA BELAKANG APARTMENT??

Ni nak cier pasal homestay aku kat Teluk Batik hari tu la..
Kawasan homestay tu memang semuanya apartment 6 tingkat
Ada berapa blok aku pun tak pasti

Tapi kat bahagian hujung kawasan apartment tu ada satu kawasan berbukit
Sementara menunggu kolam renang buka, aku ajak hasben & anak aku jenjalan kat kawasan bukit tu
Rupanya kat situ ada disediakan wakaf & trek untuk jalan kaki
Agaknya depa nak buat viewing point kot kat situ
Tapi pemandangan apa la yang dapat tengok pun..
Dapat tengok bangunan apartment je la..




Kat situ kalau tak silap ada 2 wakaf... Wakaf yang paling atas ada tempat refleksologi [takde dalam gambo]
Baru nak snap2 gambo kat atas tu tetiba lak si Adib ajak balik
Sebab dia nak terberak... potong stim tul la budak ni...

1 comment:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nampak menarik jugak kawasannya. boleh buat lokasi berPS ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...