Friday, December 16, 2011

DOA SETIAP HARI YANG PALING LENGKAP & PALING SENANG

Assalamualaikum:)))

Mood setazah pepagi Jumaat dah mai dah...

Hari ni nak tepek doa yang paling simple & paling lengkap
Tak payah nak hafal pun sebab satu hari memang paling minimum korang akan baca 17 kali

Doa apa tu??
Ha... ini la doa yang kita baca ketika duduk antara 2 sujud
Ada 8 perkara yang kita akan minta dari Allah
Mungkin ramai yang tahu apa makna bacaan masa duduk antara 2 sujud tu
[Dulu masa belajo sembahyang, kan semua bacaan tu kita main hafal je tanpa hafal maknanya sekali]
La ni dah tau kan?? Masa korang korang baca ni bersungguh2 la berdoa ye...khusyuk & tawaduk

10 comments:

lieyalatif said...

semoga Allah Taala menerima doa kite dlm setiap solat kite......

sharEna said...

tq for sharing =)

Azzah said...

terimakasih kongsi..

ajumohit said...

Tq for sharing syani, insya allah

e.l.i.s.s.m.i.e said...

doa yang semudah ni kan rugi tak tahu makna dia. Terima kasih for sharing.

Nens Collection said...

ya Allah.. besarnye maksud ayat yang kita selalu baca nih.. lepas nih kena baca betol2..

tq.. info yang sangat baik~

|| NaFiRaa || said...

baru tahu maksud ayat nih.. mekasih yer..info yang sgt bagus..

Dalila Hamid said...

terima kasih kongsi

Alin Marlini said...

Alhamdulillah..masih ingat doa itu

ciEk NiENa said...

oh, tanku for the info. baru faham maksudnya. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...