Monday, December 12, 2011

MEH TENGOK VILLA IMPIAN AKU

Jangan main2 ooo... Batang Kali pun dah ada lot banglo tau
Bukan yang sendirian berhad punya, tapi developer yang buat.
Kiranya Batang Kali ni tak le ceruk sangat pun..

Kawasan banglo2 ni dinamakan VILLA IMPIAN
Dekat sangat dah dengan kawasan rumah aku 
Kat sini ada 21 unit je banglo & ada 3 jenis

Masa launching hari tu tak sempat pegi, tapi tengok dalam internet hari tu siap ada showhouse lagi.
Lawa giler... dan harganya pun mahal giler... [bagi aku yang tak berapa nak kaya ni la]

Layan je la gambar2 ni..


Salah satu dari 3 jenis banglo yang ada


Jom tengok interiornya pulak.. tema black & white

Ini ruang tamunya


Ni ruang makan



Ni pulak master bedroom


 Ni bilik tidur kat tingkat bawah


 Runag menonton di tingkat atas


Bilik anak2


Gambar dapur aku tak jumpa lak masa gugel.. Nak kena pegi sendiri usha kot..

Semua unit banglo ni ada 5 bilik tidur, 4 bilik air
Harga dari 650K hingga 1.2M.... ada mampooo???

Aku memang terlebih tak mampu nak beli
Mampu tengok je le....
[bila la nak merasa dok rumah cenggini??]


** Yong, ko dah cuci mata kat sini ker???

6 comments:

Qhaifa Nur said...

rumah idaman kalbu nak buat deco hitam putih...
mesti cantikkan..

Kakzakie said...

Kakak tak termampulah syani... bersyukur dgn yg ada sekarang nie...

Me said...

salam syani.. rumah ekau tue pun boleh buat cenggini eihh... ekau buat je itam putih cenggitu... yang penting kena pandai interior design (ID) je.. eden ID adalah lemah hehehhehe

jelah said...

ade banglo kt tepi lebuhrye persekutuan harge 3.5 juta...lgi dhsyat..

Dalila Hamid said...

seronok kan tgok rmh cantik2 camni... hari ni kita pakat2 cerita pasal rumah...:)

Zana Nordin said...

salam
terus terjatuh cinta dgn kaler skeme dia...
cantik bebenar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...