Tuesday, December 6, 2011

FUNGSI PETI SURAT RUMAH AKU

Kalau sebut postbox @ peti surat mesti orang akan ingat surat tul tak?
Tapi kat rumah aku selain dari tempat posmen sumbat surat
Ada lagi satu fungsi..
Cuba korang tengok apa ada kat peti surat rumah aku 
Nampak tak?? 
Meh aku kasi gambar jarak dekat
TADA!!!!!
Kucing pun boleh masuk dalam ni tau tak
Ingat ini cat hatch ke???
Mentang² le peti surat aku dah takde cermin..
Umah ko hado???

** Cermin peti surat aku tu dah pecah sebab ada budak²  jahat mana tah pi sumbat mercun dalam peti surat rumah aku tu.. Hamjadah tul! Malas aku nak ganti... Selagi kucing² tak berak dalam tu.. 

** Kucing tu bukan kucing aku sebab aku tak bela kucing pun...

8 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

menumpang teduh :p dia ingat rumah flat kot.hehehehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pandai plak die masuk..
heheh, jgn di berak sudahle dlm tu..
haru nk membasuhnyer.. ... ;-p

Qhaifa Nur said...

dah minta izin ke belum ni,...
serba guna peti surat ni...

kakcik said...

Pandai kucing tu cari tempat berteduh, ya? :)

Dalila Hamid said...

pndai kucing tu cari port berlindung... kena mintak wang perlindungan ni...ha3

|| NaFiRaa || said...

carik tempat berlindung tuh~ skrg kan musim hujan~ jangan beranak pinak dalam tu sudah ler kan~

wahida said...

comel je dia melepak kat situ...hehe...

aNIe said...

Hahaha... comel je dia dok kat situ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...