Monday, February 7, 2011

Taman Ini Ana Yang Punya

Depan rumah Wan aku ade Dewan Orang Ramai
Kat Dewan Orang Ramai ni ada Tadika Kemas
Kat Tadika Kemas ni ada Taman Permainan
So, jejak je kaki kat rumah Wan aku, anak2 aku dah ajak pi "taman" --> [playground la tu]

Aku suh depa sabar2 jap, rilek2 jap
dah redup2 hari tu baru la kitaorang pi taman
bukan main eksaited lagi la budak2 tu
nak2 pulak kat taman tu memang takde orang, so memang boleh main sampai pingsan la
takyah nak rebut2.. aku pun senang nak monitor

Nampak tak rumah Wan aku kat seberang jalan nun???

Yabedabedu.... time to konker!!!! Serang!!!!!!!

Ade gelongsor, ada buai, ada jongkang jongket, ade palang gayut tu.. Main la apa yang korang suka...

Yaya dah dapat geng... Yang sorang lagi tu sepupu aku... merangkap mak sedara la dengan Yaya. Tapi depa sebaya..

Ko nampak tak MakSu ko ni Yaya??? Teringin gak nak main gelongsor tu.. Maksu korang ni dah bertukar jadi kanak2 Rebina..

Ni la feveret si Yaya.. besi bergayut ni. Kalau pi mana2 playground pun, ni le benda yang paling dia suka.. Dia ikut perangai sappalah ni???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...