Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 23, 2011

Kata nak kurus, tapi kurus mana?

Pompuan2 kalau berdiet tu orang selalu kata nak kurus le tu
nak kurus.nak kurus..nak kurus
kalau mulut tu dok ngup ngap ngup ngap bila le nak kurusnya ye dak?

Orang selalu kata nak kurus, tapi nak kurus macam mana?
ce citer...ce citer..
paling2 pun mesti kata nak kurus cam masa zaman anak2 dara dulu
tapi kalau kurus tak kena dengan usia pun tak kena gaya jugak kan?



Kalau kurus sangat  macam model2 kat atas ni lawo ke? Dah macam skeleton je aku tengok!! Kalau aku, nak kurus tu kurus jugak le, tapi jangan le cam tinggal tulang dengan kulit je.. Hasben tengok pun tak lalu gamaknya. Asyik berlaga tulang jer...


6 comments:

kakchik@ella said...

Eeeee .. tu bkn kurus lagi dah. Tu rangka!! Apa la yg ada, kan.

Me said...

syani... eden nak kurus yg gebusss muahahahhaha....

Ieda Al-Habsyi said...

takutnya tgk gambo tu
SAYA NAMPAK DUA LINE PINK ITU

syariza09 said...

kurus mcm tu, x lama la jawabnya...hehehe

Mamarempit said...

buat tengah manja2...tetibe dengar bunyik...krakkkkkkk.....huuu....
neno neno...neno...ke spital jawabnye...khannnnn

munna said...

kalau dah macam ni kurusnya nak pegang pun takut tulang tu patah... biarlah gebu sikit sedap sikit nak peluk