Friday, February 11, 2011

Setahun bersama Nuffnang

Shadap no shadap rupanya dah setahun lebih aku bersama nuffnang
Orang lain ade si nuff aku pun nak ada gak
gigih la aku bukak akaun ngan NN
Inilah hasil tuaian selepas setahun

Banyak kan??? [Baru banyak cenggini dah nak eksyen]
Orang lain dapat lagi banyak la wei....
Orang lain dah 2-3 kali cashout dalam setahun
aku tak pernah2 lagi cashout
nak kumpul sampai tahun depan pulak...
[tak lepas nak buat tiket pi Genting pun]

4 comments:

Iman's Umi said...

Banyak tu...thn dpn lg la byk....

Queen said...

nik dah cash out..tak sampai2 pun lagi cek nya..sebab ingat nak tunggu la sampai 5 6 ratus..ape...nak lepas seratus pun mencungap..hakhakhak

munna said...

sikit2 lama jadi bukit...nak gi waterpark gambang lepas dah tu

ibuayu said...

banyak jugak tu..ibuayu baru 50 sen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...