Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 11, 2011

BAJU KETAT KETIAK TAK BERNAFAS

Baju kecik ke atau aku yang gemuk???
Semalam punya uniform adalah agak tidak selesa
Kenapa?? Lengannya bajunya agak kecik hingga menyesakkan lengan aku yang besau ni.

Nampak tak tu??? Tangan aku ngam2 je dengan lengan baju tu, takde ruang langsung
Baju ni bodynya ok tapi tang lengan tu kecik la pulak
Kekeknya terlalu kecik hinggakan boleh merencatkan pertumbuhan bulu ketiak aku..

HR Dept... aku nak tukar baju saiz lain!!!!

4 comments:

munna said...

mesti tak selesa ni... rasa mcm incredilble hulk tak syani pakai baju ni...

atty's said...

kadang2 tukang jahit yg silap tu..tang situ kecik lak dibuatnya

Jom baca: Tutorial Link Entry di Komen

aNiS tHe BumbleBee said...

kih3x! okey la...okey laa..baju tu mengecik....wawawawa!

Just Call Me Bitt said...

kang dia kasi uniform susah plakkan...akekkeke