Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 10, 2011

Ole-Ole Dari Hollywood

Semalam ade sorang budak kat opis ni bagi kat aku ole2
[Walopun aku budak baru, dia bagi jugak kat aku... so sweet!]
Agaknya dia ni baru balik bercuti kot so dia bagi la sorang satu ole2
Ada banyak pilihan tapi aku pilih yang ini
Budak ni gi US ke ha??? Semua mende pun Hollywood mari
[Jelesnya kat orang yang boleh cuti2 ke obersi]

** Ole2 tu ialah fridge magnet.

2 comments:

rATu kEBaYA said...

jeles jugak.. hati meronta2 nak pergi obersi ni

Queen said...

budak opis ni kalau nak g bercuti senyap2 je...tak sempt nak pesan ole2..hahahhahha