Friday, February 25, 2011

Dah petang, hilang mood blog aku

Assalamualaikum....
[sempena hari Jumaat ni  tak hagak2 islamik sikit untuk intro]
Sorry la uols sebab takde latest entry
ini disebabkan pc aku demam sehari semalam
Sepanjang hari semalam [semalam aku MC dek kerana sakit perut]
Hari ni pun PC aku pun kong jugak
bukan sebab apa, rasanya hari tu aku punya pc opis kena virus
langsung takleh nak connect internet
frust den...

So sepagi ni member opis aku tolong repairkan Pc aku
ni baru siap, baru la aku boleh nengok dunia maya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...