Tuesday, February 8, 2011

Bila la agak2 nya

Kengkadang time duduk sorang2
tetiba terpikir bila la blog aku nak kasi aku duit yang banyak
cam blog Hanis Zalikha ke, Irine Nadia ke, Fatin Liyana ke 
[susah kot sebab aku tak lawo cam depa --->ade kaitan ker???]
pergh... bulan2 income sudah dapat kaver gaji sebulan.. tak yah susah2 nak keroje

Aku berangan yang sikit2 jer udah le
kalau nak beat Si Redmummy sampai berjuta2 RM tu baik renti kan le...
memang takkan terjangkau gamaknya... aku kan blogger sekadar di pinggiran jer

Sedangkan MR yang selaku sifu aku di arena per"blog"an ni pun belum capai status 16k dia
ni kan pulak aku kan.. 1% dari status MR pun jenuh nak dapat.. hehehehe


** Bila la boleh jadi kenyataan ni... [Sesungguhnya aku amat malas nak keje]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...