Thursday, February 17, 2011

Cantiknya Rozita Che Wan dalam Drama Hani

Aku ni bukan le kaki drama bersiri TV3 tu
Bukan tak suka tengok tapi jarang dapat kesempatan nak tengok

Tapi bebaru ni dah 2-3 kali gak le nengok citer Hani kat TV3 tu
Actually citernya tak le best sangat & tah apa2
tapi sebabnya hari tu tertengok si Rozita Che Wan  sangat cantik bertudung dalam citer tu
dan tudungnya tu pun semua cantik2..
Lebih suka tengok RCW pakai tudung, nampak ayu & natural beauty gitu..

** Sape  nengok drama Hani hari Selasa lepas?? RCW cantik sangat pakai baju & tudung coklat tu. Masa gardening pun nampak cun! I like okeh!!

3 comments:

wida said...

x tgk drama hani tu..tp suka gak tgk rcw bertudung..manis jer:)

eMMe said...

me pun suke...suke tgk citer Hani, tak miss! hehehe...

illa said...

tak tengok sgt citer Hani tuu..tp mmg cantikkan dier bertudung..sweet jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...