Monday, February 21, 2011

SAKIT PERUT

Semalam satu hari badan aku rasa tak sihat
Perut sebu semacam 
Rasa nak muntah pun ade
Kalau dah jadi cenggitu badan pun mula la  rasa cam nak demam
Tak sukanya bila sakit cenggitu, semua keje buat serba tak kena
pastu asyik nak marah je... sian anak2 & hasben
Mengandung??? Oh... no..no..no... impossible.. i don't think so!
Pagi ni ingatkan kalau perut sakit lagi nak MC je
tapi bangun pagi tadi cuma badan je rasa tak sedap [macam demam]
tapi perut dah tak kembung cam semalam
pegi je la keje hari ni 
kalau tak ok lagi jap lagi pi ambik MC lah..

5 comments:

Queen said...

samela..nik pun dari smealam rasa dada sempit semacam....

pagi tadi pening...


rest ye (sambil nasihat diri snediri)

sekamar rindu said...

salam..

puan, pergilah jumpa doktor..untuk kepastian...:)

munna said...

apsal lak ... impossible... buat check up lah syani... manatahu possible...

Didi suka nyanyi said...

ciiaannye..kalau jumpa doctor ajak katak tu sekali la ya. tapi org ckp sakit perut tu ada mcm mcm sebab. saya pun pernah sakit perut sampai nak melilir air mata. masok angin..

SYANI said...

Ni pun rasanya sakit perut masuk angin le.. Kembung semacam jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...