Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 11, 2011

JUMAAT --> HARI TANPA UNIFORM

Hari ni hari Jumaat
Hari ini hari bebas uniform
[sebab wajib pakai uniform Isnin - Khamis je]

so suka hati le nak pakai baju apa pun...
nak pakai jeans boleh, 
nak pakai t-shirt boleh
nak pakai baju kurung pun boleh
nak pakai jubah pun boleh
nak pakai skirt pun boleh

Pendek kata hari Jumaat hari untuk melaram baju apa yang aku nak...
baru la boleh pakai selain hitam-putih-kelabu...
bosan jugak kalau asyik pakai kaler sama je hari2..
dah macam filem zaman  P Ramlee pulak lak aku rasa
CUT!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

atty's said...

Hari ni kty pakai baju kurung pahang..

Jom baca: Senyum Lebar

rATu kEBaYA said...

hari2 boleh melaram.. tapi rasa teringing pulak nak pakai uniform..