Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 9, 2011

Speak Now

Tak pernah kena Taylor Swift [ Aku tau Suzuki Swift jer]
Tak pernah minat Taylor Swift [dia ni dari American Idol ke??]
tapi lately ni aku suka lagu ni... asyik terngiang2 je dalam kapla hotak aku
[jenuh cari MV dia kat youtube ni je la yang jumpa]

ENJOY da...



** Lagu ni takde langsung kaitan dengan aku, laki aku, anak beranak aku ..hehehehe

1 comment:

gadisBunga said...

ni lagu fav saya jugak sekarang. sweet sangat!