Monday, February 14, 2011

Bukan Sorrry Tapi Soley Soley

Sudah donload citer Hantu Kak Limah Balik Rumah untuk tontonan anak beranak
Hari tu dah nengok kat wayang, sian la kat anak2 kan, so donload je kat youtube
ha.. apa lagi berulang2 kali le jadi tontonan kat rumah ni...

Banyak scene lucu dalam tu, sampaikan dah hafal
sebelum sampai scene tu dah boleh tergelak dulu
sampaikan anak aku duk tanya "kenapa mama sengih sorang2?"

Korang layan le lagu Soley Soley Versi Kak Limah ni yer..

** Tak tahan nengok si Abi Hurairah dengan Usop yang lemah gemalai ni

** Scene jamban lepas ni pun lucu gak.. pecah perut aku gelak..

Sapa tak tengok lagi, pi lah nengok kat youtube.. Tak rugi nengok citer ni..

4 comments:

wida said...

best..dah tgk jugak.gelak sampai guling2

illa said...

Xseram ke citer tuu? nak tengok tp takut la plak..haha

SYANI said...

Wida,
Aku tak pernah tengok citer gelak2 macam ni..

SYANI said...

Illa,
Tak berapa seram.. yang penting lucu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...