Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 9, 2011

Hadiah Perpisahan

Before aku berhenti dari tempat lama, ade la sorang dua member aku kasi hadiah perpisahan
Bohot-bohot syukria le kengkawan..
Agak terharu disitu sebab ada gak insan2 yang appreciate aku
ingatkan takde insan yang sudi nak kasi aku hadiah...
[aku dah pesan takyah susah2 & membazir untuk aku]

First present yang aku dapat
kerongsang gedik juntai2...

Yang kedua ni yang paling mahal tau... dari seluruh warga OHC [thanks uols!!]
loket emas besaq duit sekupang ---> jangan main2 tu... segram pun dah RM100 lebih, tu yang lebor aku menyerongin tu
[ha cik hasben, bila nak gantikan gelang emas ai ni????]

Dan yang ketiga... hadiah dari member lama
 kaler silver tuh!!! Yang penting selesa...
[Ade ke hasben aku cakap macam kasut angkasawan?? Cis!]

Ni anak dara den tolong "demo"-kan kasut ni
Alhamdulillah, bertambah kasut baru aku...

2 comments:

bunga_rose said...

hadiah loket tepaling best woo..

Najwa.H said...

sungguh comel, kaki kecik tu ;)