Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 30, 2010

Luahan Pilu Seorang Isteri

Tadi masa pi blogwalking, aku sampai kat satu blog ni. 
Kakak ni baru kematian suami 
So touching tau dia punya entry especially beberapa hati lepas kematian arwah
aku baca entry dia sampai nangis2 tau. Sedih, kesian semua ada
betapa dia luahkan rasa cinta & rindu yang teramat sangat pada suaminya

Pi baca sendiri entry dia kat blog MEEN YUSOF
[semoga beliau tabah menghadapi hari2 mendatang]

Orang kata berat mata memandang, berat lagi bahu memikul
Membuatkan aku terfikir & renung diri aku balik
jika itu yang berlaku pada aku macam mana ye??
Sedalam mana cinta aku pada suamiku? 
Adakah sedalam cinta Meen pada suaminya?

** Lazimnya manusia hanya akan menghargai benda yang sudah tiada!!

Takziah pada Meen sekeluarga. 
Al-fatihah untuk arwah.

No comments: