Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 24, 2010

You Are Forbidden To...

Pesanan penaja dari Cik Besah & biras aku
bukan untuk aku
tapi untuk anak2 buah aku - Heri & Syahir


"KORANG JANGAN PEGI LAGI RUMAH MAKSU" [rumah aku la tu]


Ha..ha..ha..
Patut la dua tiga menjak ni depa tak mai rumah aku
rupanya sudah kena warning sama depa punya bapak
asal ke rumah aku je, kena jerkah suruh balik rumah
padan muka....  tak datang pun bagus jugak [jahatnya mulut...]

Asal usul jadi camtu, sebab aku cerita dengan K.Ti (biras aku)
yang anak2 dia datang rumah aku, buat bising, buat tumpah makanan
guna barang tak reti letak balik, datang rumah malam2 time2 aku & anak2 dah nak tidur, bla..bla..bla.. [kan aku pernah cerita pasal perangai anak buah aku tu]
so start hari tu, K.Ti pi report kat hasben dia
pastu tu hasben dia kasi warning la sama  dia punya anak...
Bagus..Bagus... Suka aku!

1 comment:

Cik Melor said...

salam kenal ya. tq follow my blog yg cikai ni.