Friday, December 24, 2010

Adib nak derrif

Adib ni kalau dalam kereta suka sangat duduk kat seat driver
itupun bila abah dia takde la
konon2 nak bawak kereta macam abah dia la

Kalau naik motor dia kata nak rempit
Kalau naik kereta dia kata nak derrif [drift]

Time dia tengah derrif, sampai terpusing2 stereng kereta
siap dengan bunyi & percikan air liur yang merecik2
semalam korang tau, waktu dia nak derrif
dia cakap kat aku dia nak tekan pedal minyak
kaki pun kontot ade hati nak tekan pedal
sib baik la kereta aku tu manual
kalau pakai auto, dah lama remuk dah kereta aku tu kena derrif.


aksi Adib tengah derrif

1 comment:

nazirulhazwan~ said...

ni buleh anta amek kelas go kart ni, pastu lumbe f1, kaye o0o;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...