Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 23, 2010

Amboi..amboi... Kecik2 dah pandai

Tak padan dengan kecik budak 2 orang ni
Tengok la gaya posing depa
Adib, berani ko posing peluk2 dengan anak dara orang yer!!!
Nak kena cubit nih!


Budak pompuan tu namanya Rania [anak jiran aku]
Manja pulak dia bergambar dengan si Adib


Comel kan budak Rania ni. Kalau aku tunjuk gambar ni selalunya orang akan cakap Rania tu anak aku. Tapi sebenarnya budak citam [si hitam] Adib tu la anak jantan den!


** Kulit mak tak semestinya sama dengan kulit anak.. 



6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

cantik budak rania ni, mcm namanya :)

makcikrehan said...

Rania. sedapnya nama. takpa syani, nnt ko beranak no 3, harap2 gen kulit ko lebih sikit kalini. hehehe

NURUL said...

nama rania tu dah dekat2 nama anak nurul tp nama anak nurul raina. salam kenal awak

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...x per kecik lagi...

sw33tdarling.com said...

mak saya putih, tp kenapa kulit saya hitammmmmmmmmmm!! [selalu orang cakap saya ikut bapak]
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

MamaYatie said...

comeynya rania..isskk macam safi rania plak bunyik nya..hik3x..

hitam putih bukan ukuran,yg penting anak sihat waalfiat fizikal & mental

saya follower ke 170!