Wednesday, December 22, 2010

Sepetang Di Padang

Waktu hujung minggu la masa nak beriadah bersama anak2
Nak beriadah waktu balik keje memang tak sempat
Mana idak dah keluar gelap, balik pun gelap
Sampai rumah pun, mandi2, makan2 pastu nak tidur je

Bila hujung minggu anak2 ajak pegi padang yang sekangkang kucing je dengan rumah
Aku cukup malas nak pi padang tu sebab orang ramai
lagipun nanti anak2 aku tak dapat main permainan yang ada
tapi minggu lepas, cuaca pun agak2 mendung & berangin2
orang pun tak ramai, so aku bawak la budak2 tu pi main
habis hati la si Adib & Yaya


kan aku cakap rumah aku sekangkang kucing je.. 
Tu yang kaler hijo tu la rumah aku.


 Yaya & Adib naik jongkang jongket. Adib beria cam merempit la konon.


Pose dengan zirafah spring.. 
Siap pakai kasut sport tu..


Yaya ni takde mainan lain yang dia nak main. 
Ni nak panjat tempat gayut2 tu la.

Now Yaya in action... cekap weh dia ni.. Aku pun tak larat nak gayut tu. Maklum la badan nak berlemak2 ni, berat la jadinya ye dak??

Adib dah jumpa geng.. Sebaya je depa dua orang ni. Namanya Hafiz. Rumahnya sebelah rumah biras aku je. 

Adib oi.. ko ni memang la suka melawan arus. Naik la ikut tangga, tengok cemana la si Hafiz tu nak turun kalau ko bloking dia?? Patut la kat gelongsong suka jem, sebab ramai bebudak yang buat perangai cam ko ni..

1 comment:

Me said...

vavavavva.. syani ko boleh buat main entrace rumah ko ikut tepi nie... buat gate baru... cantik beb.. viewww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...